Varma merkki, että moporemppa alkaa taas olemaan myöhässä on se että kukat pukkaa harmaan nurmikon läpi ;) Joo eli eilen saatiin taas remppaa vähä eteenpäin. Peikkona on tässä talven päivinä ollu liukulaakereiden koko. Kun kiinnitettiin kiertokanget paikalleen tuntui, että kampiakseli ei pyöri sitten millään ilveellä. No eilen asenneltiin kytkintä ja laitettiin kokeen vuoksi lohkon puolikkaat paikalleen ja väännettiin räikällä kampuran päästä. Volá sehän pyöri ihan kevyesti! Huolet liian paksuista laakereista olivat siis turhia. No niin mutta kytkin olis nyt sitte hollissa ja seuraavaksi vain lohkot kiinni. Mitähän mömmöä nuiden lohkojen väliin pitäs laittaa? Ilmeisesti jollain liimalla kiinni. Pitääpä käydä ad:ltä kyseleen.
Status eilisen jälkeen
------------------------------- Edit -----------------------------------
Olihan tuossa taas pari hasardia. Eli kytkimen ja vaihelaatikon väliin tulee jos jonkun näköstä prikkaa ja sovituskiekkoa niin yks niistä kiekoista löyty yhtäkkiä tuolta lehtien välistä. Onneksi ei vielä oltu väännetty kytkintä kiinni. Toinen pikku juttu oli tuo öljypumpun ketju, mikä veinas unohtua eikä sitä jälkikäteen saa pujoteltua. Eihän siinä muuten mitään, muttako kytkin pitää vaan kiristää kohtuu tiukalle niin sitä on sitte vaikia irrotella uudestaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti