Vanha lohko paskana
- Näissä vehkeissä lohkot on pinnoitettu jollain kromipinnoitteella, joten naarmuja ei niin vain hoonatakaan, mistä johtuen jouduimme toteamaan vain, että son nyt sitte paskana
- Toisaalta tarkemmassa syynissä huomattiin, että sylinterin seinät oli vähän halkeilleet, joten eipä siinä paljon muutenkaan olis ollu tehtävissä
Uutta lohkoa käytiin sitte kattelemaan ebaysta ja siellähän niitä oli ihan kokonaisia moottoreitakin tarjolla. No päädyttiin kuitenkin jenkkilän ebayssä tarjolla olleeseen lohkoon, joka oli kohtuu edukas vain 272€ Ongelmaksi muodostui lohkon Suomeen haulaaminen joka jätettiin huoleti Jannen vastuulle. Janne käviki sitte marraskuussa 2011 siellä jenkkilän toimistolla ja toi toisen puoliskon lohkosta.
Tässä vaiheessa vielä elimme vahvasti siinä uskossa, että vain lohkon yläosa riittäisi. Noo kuukausi sitten aloin tsuumailla taas hieman tarkemmin tätä prokkista. Mittailin hiukan mäntiä ja totesin niiden olevan kohtuudella spekseissä. Renkaat vain oli ihan loppuun kulutetut. Sitte kävin pähkäämään nuita kampuran laakereita, että mitäs tilataan. No nytpä hokasin, sitte että kah nehän tarviiki ne lohkon molemmat puolet, että saadaan motti kasaan. Lohkot nääs porataan pareittain joten niitä ei voi sotkea keskenään. Niin missäs se oli se lohko. No jenkkitoimistollapa tietennii ;) Vai oliko? Janne lupas selvittää.
Eilen tupsahti UPSilla sitten se toinenki lohkon puolikas pöydälle. Luojan kiitos jenkkitoimiston pojjaat ei ollu heittäny sitä menemään roskien mukana. Sittenpä ollaanki tässä päivässä ja nyt pitääs alkaa mittaamaan siis laakeriväljyydet ja katella mahdollisesti uudet laakerikoot kaupasta. No nyt olis ostoslistalla sitte ne kampuran kaikki laakerit, kiertokankien pultit ja mutterit, männän renkaat ja kaikki lohkojen väliin tulevat tiivisteet. Siis olettaen että tarpeeksi isoja laakereita on maailmassa olemassa :) No joo, mutta nyt ei sitte vissiin muuta ko mittamaan...
Tämmösillä liuskoilla pitäis nyt sitte vissiin katella ne väljyydet kohilleen
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti